Algemene voorwaarden
ALGEMENE VOORWAARDEN
Bestelling
Standaard wordt uw bestelling met Fietskoeriers verstuurd. Alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 16.00 uur bij De Ooievaarspost zijn ontvangen, worden dezelfde dag nog verwerkt en ter verzending aangeboden bij Fietskoeriers. Bestellingen geplaatst in het weekend, worden op maandag verwerkt. Mochten zich technische storingen voordoen, dan is er sprake van overmacht. De bestelling zal dan de eerstvolgende werkdag worden verwerkt. Daarnaast worden bestelling op volgorde van binnenkomst verwerkt en kan het voorkomen dat bestellingen die vlak voor 16.00 uur binnenkomen, niet meer op tijd verwerkt kunnen worden.
Verzending knuffels op naam
Bestellingen met een knuffel op naam kennen een langere verwerkingstijd. Bestellingen geplaatst voor 12u op dinsdag worden op woensdag verzonden.
Verzending grotere orders
Voor grotere orders gelden afwijkende verwerkingstijden, wij informeren u graag hierover.
Bezorging
De bestelling wordt in principe de volgende dag bezorgd, mits de bestelling op tijd is geplaatst (zie 'bestelling'), mits het afleveradres binnen Nederland is en onder voorbehoud van tijdige bezorging door Fietskoeriers. Bij 'niet thuis' worden er nog 2 bezorgpogingen gedaan.
Fietskoeriers levert in principe de pakketten de volgende dag af (98%), maar geeft hiervoor geen 100% garantie. Voor het niet binnen 24 uur afleveren van het pakket kan De Ooievaarspost niet aansprakelijk worden gesteld.
Bezorging in het buitenland
Bezorging in het buitenland is mogelijk voor een aantal landen. De toeslag hiervoor ziet u op het bestelformulier, nadat u het betreffende land heeft ingevuld.
Track & Trace informatie
Standaard wordt de track & trace informatie verstuurd naar het e-mailadres van de besteller. Indien u hier andere wensen heeft, kunt u dit bij de bestelling aangeven bij de opmerkingen.
Bezorgkosten
De verzend-/handlingskosten binnen Nederland zijn voor de meeste kraamcadeaus €6,95 ex BTW en voor een kraammand €9,95 ex BTW. Voor zware cadeaus en combinaties van meerdere cadeaus gelden afwijkende tarieven. Het totaalbedrag wordt aan de hand van het totale gewicht berekend en getoond bij het winkelmandje.
Prijzen
Alle genoemde prijzen zijn exclusief 6% of 21% BTW. Het totaalbedrag inclusief BTW wordt getoond bij het winkelmandje.
Assortiment
Indien een bepaald artikel (tijdelijk) niet voorradig is, dan wordt dit artikel vervangen door een vergelijkbaar product dat minimaal dezelfde kwaliteit en verkoopwaarde heeft.
Betaling
In samenwerking met Mollie payments bieden wij de volgende betalingsmogelijkheden (via een beveiligde SSL-verbinding):
- iDEAL
- creditcard (Visa, MasterCard, American Express)
- Paypal
Voor bedrijven is het tevens mogelijk om op rekening te betalen. Na verificatie van de gegevens wordt de bestelling verwerkt. De betalingstermijn is 14 dagen. Bij achterstallige betalingen kan De Ooievaarspost de uitvoering van een bestelling weigeren.
Vragen/klachten
Mocht u vragen of klachten hebben over de door u aangekochte artikelen, dan verzoeken wij u om ons hierover per e-mail te berichten. U ontvangt zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 24 uur, bericht.
Niet goed, geld terug
Als klant bent u gerechtigd, binnen 8 dagen na levering, de bestelling aan De Ooievaarspost retour te sturen, mits ongebruikt, voorzien van de originele verpakking en voldoende gefrankeerd. De retourzending dient vooraf aan De Ooievaarspost kenbaar gemaakt te worden via ons telefoonnummer 085 0516 828. Niet aangemelde retouren zullen niet worden gecrediteerd. De Ooievaarspost behoudt zich het recht voor om slechts een gedeelte van het bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat de producten reeds zijn gebruikt of na ontvangst zijn beschadigd. De retouren dienen gestuurd te worden naar: De Ooievaarspost, Darwinstraat 29D, 6718 XR Ede.
Privacy
Zie ons Privacy Statement.
Aansprakelijkheid
Alle producten die in het assortiment van De Ooievaarspost zijn opgenomen, voldoen aan de strenge eisen waaraan kinder- en babyartikelen moeten voldoen. In geval van klachten kunt u zich altijd tot De Ooievaarspost wenden, waarna wij contact zullen opnemen met de desbetreffende fabrikant. De aansprakelijkheid van de artikelen berust echter altijd bij de fabrikant. De Ooievaarspost sluit hiermee iedere verantwoordelijkheid voor problemen met deze artikelen uit.
Laatste wijziging 28 juni 2019
Volg ons