Aanmelden nieuwsbrief

Meld u aan voor onze e-mail Nieuwsbrief en u bent als eerste op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen en speciale aanbiedingen van Ooievaarspost.nl! Onze gratis Nieuwsbrief wordt max. 1 x per maand verstuurd.


Volg ons

Veelgestelde vragen

Bestellen

Ik heb zojuist een bestelling geplaatst. Kan ik nog een artikel toevoegen aan mijn bestelling?

Als het artikel, dat u toe wilt voegen, samen met de andere artikelen verstuurd moet worden naar één adres, dan kunt u het beste uw bestelling in zijn geheel opnieuw plaatsen. In het veld 'opmerkingen' kunt u aangeven, dat uw eerder geplaatste bestelling moeten komen te vervallen. Let op: als uw eerste bestelling voor 15.30 uur bij ons binnen is gekomen (ma t/m vr) en u wilt na dit tijdstip nog iets toevoegen, dan is dat niet meer mogelijk, uw bestelling is al verwerkt.

Hoe vind ik het artikel dat ik zoek?

Links op onze website ziet u onze navigatie staan, waarbij u kunt zoeken op 'kraammanden' en 'kraamcadeaus'. Ook kunt u in deze navigatie meteen de gewenste kraammand of het gewenst kraamcadeau aanklikken. Bovendien kunt u met de zoekfunctie zoeken op trefwoord of op bedrag. Als trefwoord kunt u ook gebruik maken van de naam van het product of een deel ervan. Nadat u op "zoek" geklikt heeft krijgt u de resultaten te zien.

Kan ik meerdere bezorgadressen aangeven bij mijn bestelling?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Het is noodzakelijk om voor ieder bezorgadres een aparte bestelling in te voeren.



Wordt er een kaartje bij mijn bestelling ingesloten?

Jazeker! Het kaartje wordt voorzien van de door u bij de bestelling opgegeven persoonlijke boodschap.

Kan ik een eigen kaart of een brief op ons briefpapier laten bijsluiten bij mijn bestelling?

Ja, dat is mogelijk. Houdt u echter wel rekening met de extra tijd die het kost om het kaartje naar ons op te sturen. U deze sturen naar De Ooievaars Post, Industriekade 1, 2182AJ, Hillegom o.v.v. uw ordernummer. Geeft u duidelijk bij uw bestelling aan, dat uw eigen kaart/brief opgestuurd wordt naar ons. Dit kunt u vermelden in het veld 'opmerking over mijn bestelling'.



Ontvang ik ook een orderbevestiging?

Ja, nadat u uw betaalwijze heeft aangegeven en uw bestelling heeft afgerond ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Deze orderbevestiging wordt automatisch gegenereerd.

Ik weet niet meer met welk email adres ik inlog, wat nu?

Geen enkel probleem! Stuur ons een e-mail of bel ons op 0252-702 709 en wij informeren u z.s.m. over met welk email adres er wordt ingelogt.



Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?

Bij 'inloggen' klikken op 'wachtwoord vergeten'. Vul het bij ons bekende email adres in en de instructies om uw wachtwoord te wijzigen worden dan per omgaande naar dit emailadres gestuurd. Indien u het email adres niet of niet zeker weet, neem dan contact met ons op of bel ons op 0252 - 702 709.



Ik weet zowel het email adres en ons wachtwoord niet die ons bedrijf gebruikt om te bestellen, wat nu?

Geen enkel probleem! Stuur ons een e-mail of bel ons op 0252 - 702 709 en wij informeren u z.s.m.



Wanneer wordt mijn cadeau afgeleverd? Hoeveel tijd zit er tussen het moment van bestellen en het moment van afleveren?

‘Standaard’ wordt uw bestelling met PostNL verstuurd. Alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 15.30 uur door ons zijn ontvangen, worden dezelfde dag nog verwerkt en ter verzending aangeboden bij PostNL. Bestellingen geplaatst in het weekend, worden op maandag verwerkt. Mochten zich technische storingen voordoen, dan is er sprake van overmacht. De bestelling zal dan de eerstvolgende werkdag worden verwerkt. Voor grotere orders gelden afwijkende verwerkingstijden, wij informeren u graag hierover. PostNL levert in principe de pakketten de volgende dag af (98 %), maar geeft hiervoor geen 100 % garantie (zie ook onze algemene voorwaarden).



Betalen

Welke betaalmethoden bieden jullie aan?

In samenwerking met docdata payments kunt u uw bestelling in een beveiligde omgeving (SSL) betalen met Ideal, Visa, Mastercard, American Express, via een éénmalig incasso of door middel van een overboeking. Zakelijke klanten kunnen op rekening betalen. Onze betalingstermijn is 14 dagen. (Bij bestelling van grotere hoeveelheden wordt een (gedeeltelijke) vooruitbetaling gevraagd).

Kan ik veilig betalen?

Jazeker! Uw transacties vinden plaats via een veilige SSL-verbinding. Deze verbinding (bekend door het slotje bovenaan of onderin in uw beeldscherm) garandeert een veilige transactie tussen u en uw bank. Al uw gegevens, inclusief uw creditcardnummer, worden beveiligd met SSL en worden op deze manier 'versleuteld' doorgegeven. Uw creditcardnummer wordt bovendien maar eenmalig gebruikt voor betaling van uw order en niet verder opgeslagen. Wij kunnen uw gegevens daarom nooit een tweede keer gebruiken

Hoe komt het, dat ik niet alle betaalmethoden zie?

Bestelt u als particulier? Dan zijn niet alle betaalmethoden mogelijk. De betaalmethoden die wel mogelijk zijn, worden zichtbaar gemaakt in het docdata payments menu.

Verzenden

Wanneer wordt mijn cadeau afgeleverd?

‘Standaard’ wordt uw bestelling met PostNL verstuurd. Alle bestellingen die op maandag t/m vrijdag voor 15.30 uur door ons zijn ontvangen, worden dezelfde dag nog verwerkt en ter verzending aangeboden bij PostNL. Bestellingen geplaatst in het weekend, worden op maandag verwerkt. Mochten zich technische storingen voordoen, dan is er sprake van overmacht. De bestelling zal dan de eerstvolgende werkdag worden verwerkt. Voor grotere orders gelden afwijkende verwerkingstijden, wij informeren u graag hierover. PostNL levert in principe de pakketten de volgende dag af (98 %), maar geeft hiervoor geen 100 % garantie (zie ook onze algemene voorwaarden). 



Kan ik ook een cadeau in het buitenland laten bezorgen?

Bezorging in het buitenland is mogelijk voor een aantal landen. De toeslag hiervoor is afhankelijk van het totale gewicht van uw bestelling en het land van aflevering. Het totaalbedrag ziet u op het bestelformulier, nadat u het betreffende land heeft ingevuld. Verzending naar landen buiten de EU geschiedt op risico van de besteller. Kijk voor een indicatie van de toeslag bij 'verzendinformatie' onderaan de site.



Ik wil mijn cadeau vandaag nog laten afleveren, kan dat?

Binnen Nederland is dit bijna altijd mogelijk (ma tm vr). Hieraan hangt echter wel een (hoog) prijskaartje. We schakelen hiervoor een koeriersbedrijf in. De kosten worden berekend op basis van de te rijden kilometers (berekend vanaf ons magazijn in Hillegom). Informeert u naar de mogelijkheden en prijzen via 0252 - 702 709 of 06 - 53 34 75 76



Wie levert mijn cadeau af?

Al onze pakketten door PostNL afgeleverd. 



Wat zijn de verzendkosten?

De verzend-/handlingskosten binnen Nederland zijn voor de meeste kraamcadeaus € 6,95 ex BTW en voor een kraammand € 9,95 ex BTW. Voor zware cadeaus en combinaties van meerdere cadeaus gelden afwijkende tarieven. Het totaalbedrag wordt aan de hand van het totale gewicht berekend en getoond bij het winkelmandje.



Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja, dat is mogelijk. Graag even bellen met De Ooievaars Post 0252 - 702 709 



Kan ik mijn zending volgen?

Ja, al onze pakketten die verzonden worden met PostNL krijgen een barcodenummer. Op het moment dat uw bestelling klaargemaakt wordt voor verzending ontvangt u een e-mail met daarin een link met dit barcodenummer. Als u op deze link klikt, kunt u de status van uw pakket inzien. (De informatie is meestal de ochtend na verzending beschikbaar).



Contact

Hoe en wanneer kan ik jullie bereiken?

Heeft u een vraag, waarop u het antwoord niet kunt vinden bij de meest gestelde vragen? U kunt ons rechtstreeks e-mailen via link hieronder. Voor vragen, opmerkingen of een bestelling staan wij natuurlijk ook telefonisch voor u klaar! U kunt ons telefonisch bereiken op  06 - 22 97 48 07 De Ooievaars Post is telefonisch bereikbaar van ma. t/m vr. van 9.00 tot 17.00 uur.



Knuffel nabestellen

boeken